Benim küçük dünyam










Lise yıllarımdan beridir az çok okurum .Okumayı da severim. Hele bir de kitap sararsa sabahlarım başında. En çok da klasikleri okumaktan haz alırım. Dünya klasiklerinde okumaktan keyif aldığım yazarlar  Tolstoy, Gorki ve Balzac... .Aslında çoğunu da sevdiğimi anladım yazarken.
Benim için okumak hayata tutunmaktır,değişmektir,değiştirmektir,sorgulamaktır, nefes almaktır...
Okuma hikayemde kayıplarımda olmadı değil .Mesela ödünç verip de  geri alamadığım kitaplarım .Ahhhh kalbimde derin yaradır. Umarım hala duruyorlardır .Ara ara bu kitapları yad ederim sanki yakın bir dostumdan ayrılmışım da yıllardır haber alamıyormuşum gibi hasret çekerim. Umarım bir köşeye atılıp unutulmamışlardır. Belki de kitaba bakıp beni hatıralar arkadaşlarım. Ben de böyle avutuyorum kendimi.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1984 / GEORGE ORWELL

Agrı Dagı Efsanesi /Yaşar Kemal